Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
5 posters
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Et siis ma mõtlesin ühe võistluse välja, mis mulle endale tundub päris huvitav.
Et võistlevad omavahel 3 võistkonda (sinised, oranžid ja neutraalsed).
Kuna meil on hetkel 3 AEG'd siis oleks seda väga hea teha nõnda, et igas meeskonnas üks AEG'ga mängija.
Iga meeskond saaks loosiga ühe maja, mis saab nende baasiks/koduks.
Kasutusse läheksid: 2 kordne maja, 3 kordne maja, kaks keskmist 2 kordset maja, lagunenud maja, 2 kordne maja suure katusega.
Saalimaja jääb paigaks "surnutele".
Iga meeskond saab kaasa ka kaks eset mille peavad nad maja esimesele korrusele ära peitma. Muidugi peab olema see peidetud nii et ka teistel meeskondadel oleks võimalik see üles leida, seega ei tohiks see olla kivirusude all, vaid sellised kättesaadavas kohas kõigile.
Näiteks: ruumi seina ääres, trepi all.
Mängu jooksul teisele/kolmandale jne. korrustele sisenemine KEELATUD!
Iga meeskonna ülesanne on kaitsta oma esemeid varastamise eest ning varastada teiste meeskondade objektid.
Igal mängijal on 2 elu.
Pihta saades tuleb koha peale seisma jääda, vähemalt üks käsi üleval.
Tagasi mängu saab sel juhul kui oma meeskonnakaaslane võtab sult rätikuriba ning seob selle ümber mõne sinu jäseme (käsi, jalg).
Kui seotud peab "haavatud" karjuma "Tagasi mängus! Tagasi sees!" vms. mis oleks arusaadav kõigile mängijatele ühte moodi.
"Haavatuid" mängijaid ei tohi tulistada ning neid ei tohi kasutada ka kaitserajatistena.
Kui mängija hoiab eset käes ning saab pihta, peab ta panema eseme enda kõrvale maha.
Eset tohib anda ka meeskonnakaaslaselt meeskonnakaaslasele.
Varastatud esemed tuleb transportida saalimajja, väikesesse vaheruumi (me hoiame tavaliselt rattaid seal)
Kui keegi varastab meeskonnalt eseme ning põgeneb sellega ning ta saab pihta, siis kaitsemängijad peavad oma enda mängu saatuse huvides viima selle eseme tagasi oma baasi samasse kohta!
Ühe mängu pikkus maksimaalselt 1 tund.
Meeskond on kaotanud juhul kui:
*Kõik mängijad on surnud
*On kaotatud kõik esemed
Meeskond on võitnud juhul kui:
*Kõik vastased on surnud
*On viinud saalimajja vähemalt 3 võõrast eset
Kogunemine: 11:30 saalimajas (et kõik teaksid siis 25.10 keeratakse kell 1h võrra tagasi)
Osavõtumaks: 5.-
ÜRITUS EI TOIMU JUHUL KUI KINDLAID TULIJAID ON ALLA 9!
OSAVÕTJAID PEAB OLEMA VÄHEMALT 9!
Tulijad/mittetulijad:
1) Bert
2) Martin
3) Gregor
4) Rasmus
5) Krister
6) Jorh
7) Markus J
8) Timo
9) Kõre sõber?!
HETKESEISUGA ÜRITUS TOIMUB!
Kindlasti kaasa:
*Kaitseprillid
*Relv
*Kuulid
Mängu paremuse/põnevuse huvides kaasa:
*Tossukad/paugukad
*Camo/must riietus
Soovitame:
*Toit/jook
*Soe aluspesu
*Kindad
*Saapad
*Müts/kiiver/suusamask/võrkmask
*Põlve- ja küünarnukikaitsmed
*Taskulamp
*Nokkel
*Köis
*Lisasokid/kindad
*Esmaabitarbed
Reeglid siis:
Põhiline
1. Kõik mängus viibijad peavad kandma kaitseprille. Ka pealt vaatjad, fotograafid, fimijad ning kõik teised tegelased lahingu väljal!
2. Teistele mängukaaslastele füüsislist vastuhakku ei tohi rakenda.
3. Iga mängia on mängust väljas siis, kui ta on saanud pihta vastavalt kokkuleppele. (loe ülevalt)
Relva kasutamine
1. Ära kunagi vaata toru otsast sisse!
2. Väljaspool mänguvälja hoia peal kaitseriiv!
3. Väljaspool mängu eemalda relvalt salv ja veendu, et relv oleks vinnastamata.
4. Majades tohib kasutada üksnes ainult Semi funksiooni(üksiklasud) ning see kehtib ka 5m ulatuses maja ümber. Ainuke koht kus tohib full-auto'ga lasta on majade katus ja väljaspool maja (st. majast 5m kaugemal)
5. Olles vaenlasele ligemal kui kaks meetrit võid ilma tulistamata öelda surnud, kindluse mõttes võib teha kontroll-lasu saapasse. Reegel ei kehti nö. ümber seina tulistamisel.
Tabamused
1. a) Kui kannad kiivrit ja kui tabamus tuleb vastu kiivrit ei juhtu midagi.
b) Kui kannad kiivrit ja saad lasu vastu kiivrit püstolist, jääd ellu. Kui saad lasu automaadist(sh vedruvinnastavast automaadist ning pumbast, saad surma)
2. Kui kokkulepitud, võib kasutada meedikut elustamisel.
3. Kui oled pihta saanud karjud ainult sina "pihtas", "surnud". Mitte keegi ei tohi karjuda siis pihtas kui oled sa ise kellelegi pihta saanud, see võib olla eksitav.
Meedik
1. Kannatanut ravides tuleb võtta rätik(ennem mängu lepitakse rätikud kokku) ning siduda see ümber kokkuleptud koha!
Paugukad ja muud tulevärgid
1. Paugukad ja muud tulevärgid tuleb enne lahingut üles näidata.
2. Kui viskad granaadi tuleb karjuda "Granaat"!, "Grenade"! või "Granade"! jne.
3. Kui Granaat plahvatab sinust 2-3 m raadiuses oled sa 20 s. oimetu ning pead lihtsalt maas lebama ja lugema: 11,12,13... . Sealjuures tulistada ei tohi.
PÄRAST LENNUVÄLJALT LAHKUMIST TULEB KÕIK MAHA JÄETUD PRÜGI ENDAGA KAASA VIIA! MISKIT EI TOHI SINUST MAHA JÄÄDA!
HaK 2009
Et võistlevad omavahel 3 võistkonda (sinised, oranžid ja neutraalsed).
Kuna meil on hetkel 3 AEG'd siis oleks seda väga hea teha nõnda, et igas meeskonnas üks AEG'ga mängija.
Iga meeskond saaks loosiga ühe maja, mis saab nende baasiks/koduks.
Kasutusse läheksid: 2 kordne maja, 3 kordne maja, kaks keskmist 2 kordset maja, lagunenud maja, 2 kordne maja suure katusega.
Saalimaja jääb paigaks "surnutele".
Iga meeskond saab kaasa ka kaks eset mille peavad nad maja esimesele korrusele ära peitma. Muidugi peab olema see peidetud nii et ka teistel meeskondadel oleks võimalik see üles leida, seega ei tohiks see olla kivirusude all, vaid sellised kättesaadavas kohas kõigile.
Näiteks: ruumi seina ääres, trepi all.
Mängu jooksul teisele/kolmandale jne. korrustele sisenemine KEELATUD!
Iga meeskonna ülesanne on kaitsta oma esemeid varastamise eest ning varastada teiste meeskondade objektid.
Igal mängijal on 2 elu.
Pihta saades tuleb koha peale seisma jääda, vähemalt üks käsi üleval.
Tagasi mängu saab sel juhul kui oma meeskonnakaaslane võtab sult rätikuriba ning seob selle ümber mõne sinu jäseme (käsi, jalg).
Kui seotud peab "haavatud" karjuma "Tagasi mängus! Tagasi sees!" vms. mis oleks arusaadav kõigile mängijatele ühte moodi.
"Haavatuid" mängijaid ei tohi tulistada ning neid ei tohi kasutada ka kaitserajatistena.
Kui mängija hoiab eset käes ning saab pihta, peab ta panema eseme enda kõrvale maha.
Eset tohib anda ka meeskonnakaaslaselt meeskonnakaaslasele.
Varastatud esemed tuleb transportida saalimajja, väikesesse vaheruumi (me hoiame tavaliselt rattaid seal)
Kui keegi varastab meeskonnalt eseme ning põgeneb sellega ning ta saab pihta, siis kaitsemängijad peavad oma enda mängu saatuse huvides viima selle eseme tagasi oma baasi samasse kohta!
Ühe mängu pikkus maksimaalselt 1 tund.
Meeskond on kaotanud juhul kui:
*Kõik mängijad on surnud
*On kaotatud kõik esemed
Meeskond on võitnud juhul kui:
*Kõik vastased on surnud
*On viinud saalimajja vähemalt 3 võõrast eset
Kogunemine: 11:30 saalimajas (et kõik teaksid siis 25.10 keeratakse kell 1h võrra tagasi)
Osavõtumaks: 5.-
ÜRITUS EI TOIMU JUHUL KUI KINDLAID TULIJAID ON ALLA 9!
OSAVÕTJAID PEAB OLEMA VÄHEMALT 9!
Tulijad/mittetulijad:
1) Bert
2) Martin
3) Gregor
4) Rasmus
5) Krister
6) Jorh
7) Markus J
8) Timo
9) Kõre sõber?!
HETKESEISUGA ÜRITUS TOIMUB!
Kindlasti kaasa:
*Kaitseprillid
*Relv
*Kuulid
Mängu paremuse/põnevuse huvides kaasa:
*Tossukad/paugukad
*Camo/must riietus
Soovitame:
*Toit/jook
*Soe aluspesu
*Kindad
*Saapad
*Müts/kiiver/suusamask/võrkmask
*Põlve- ja küünarnukikaitsmed
*Taskulamp
*Nokkel
*Köis
*Lisasokid/kindad
*Esmaabitarbed
Reeglid siis:
Põhiline
1. Kõik mängus viibijad peavad kandma kaitseprille. Ka pealt vaatjad, fotograafid, fimijad ning kõik teised tegelased lahingu väljal!
2. Teistele mängukaaslastele füüsislist vastuhakku ei tohi rakenda.
3. Iga mängia on mängust väljas siis, kui ta on saanud pihta vastavalt kokkuleppele. (loe ülevalt)
Relva kasutamine
1. Ära kunagi vaata toru otsast sisse!
2. Väljaspool mänguvälja hoia peal kaitseriiv!
3. Väljaspool mängu eemalda relvalt salv ja veendu, et relv oleks vinnastamata.
4. Majades tohib kasutada üksnes ainult Semi funksiooni(üksiklasud) ning see kehtib ka 5m ulatuses maja ümber. Ainuke koht kus tohib full-auto'ga lasta on majade katus ja väljaspool maja (st. majast 5m kaugemal)
5. Olles vaenlasele ligemal kui kaks meetrit võid ilma tulistamata öelda surnud, kindluse mõttes võib teha kontroll-lasu saapasse. Reegel ei kehti nö. ümber seina tulistamisel.
Tabamused
1. a) Kui kannad kiivrit ja kui tabamus tuleb vastu kiivrit ei juhtu midagi.
b) Kui kannad kiivrit ja saad lasu vastu kiivrit püstolist, jääd ellu. Kui saad lasu automaadist(sh vedruvinnastavast automaadist ning pumbast, saad surma)
2. Kui kokkulepitud, võib kasutada meedikut elustamisel.
3. Kui oled pihta saanud karjud ainult sina "pihtas", "surnud". Mitte keegi ei tohi karjuda siis pihtas kui oled sa ise kellelegi pihta saanud, see võib olla eksitav.
Meedik
1. Kannatanut ravides tuleb võtta rätik(ennem mängu lepitakse rätikud kokku) ning siduda see ümber kokkuleptud koha!
Paugukad ja muud tulevärgid
1. Paugukad ja muud tulevärgid tuleb enne lahingut üles näidata.
2. Kui viskad granaadi tuleb karjuda "Granaat"!, "Grenade"! või "Granade"! jne.
3. Kui Granaat plahvatab sinust 2-3 m raadiuses oled sa 20 s. oimetu ning pead lihtsalt maas lebama ja lugema: 11,12,13... . Sealjuures tulistada ei tohi.
PÄRAST LENNUVÄLJALT LAHKUMIST TULEB KÕIK MAHA JÄETUD PRÜGI ENDAGA KAASA VIIA! MISKIT EI TOHI SINUST MAHA JÄÄDA!
HaK 2009
Viimati muutis seda Admin (Püh Okt 25, 2009 4:53 am). Kokku muudetud 16 korda
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Selle mänguga on nimelt üks probleem. Timo relv on katki.
hallfighter- Vanemveebel
- Postituste arv : 294
Punkte : 5976
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Kui katki ta on ning kas tõesti selleks ajaks korda seda ei saa.
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Millest Jorh?
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
ta lasi kaupsi kuulidega muud ei midagi. Ja kuna 25 on nii lähedal siis ei usu. Aga eks ta ise räägib teile kui ta juhtub lugema seda.
hallfighter- Vanemveebel
- Postituste arv : 294
Punkte : 5976
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
selle oleks võinud postitada stsenaariumite alla.
Markus- Staabiveebel
- Postituste arv : 309
Punkte : 5878
Liitumis kuupäev : 13/10/2009
Vanus : 31
Asukoht : Uuemõisa
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Sa võid ju selle mängu tutvustuse osa ju sinna kopeerida kui tahad, aga see on nagu üritus vms. Nii et täiesti õiges kohas. Aga tundub et jääb vist katki, esialgu. Loodan muidugi et mitte.
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
mängu kirjeldus peaks minema stsenaariumite alla. ning siia tuleb siis täpsustav lisainfo. olulist teksti läheb paljuks ning võtab "kirjuks"
Markus- Staabiveebel
- Postituste arv : 309
Punkte : 5878
Liitumis kuupäev : 13/10/2009
Vanus : 31
Asukoht : Uuemõisa
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
ning ma ei leia seost mängu ja nime vahel aga ma olen väiksese küsimärgiga tulemas
Markus- Staabiveebel
- Postituste arv : 309
Punkte : 5878
Liitumis kuupäev : 13/10/2009
Vanus : 31
Asukoht : Uuemõisa
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Külm jooks sellepärast et väljas on väga külm nagu ikka teada, juba eelmine kord saime seda tunda. Jooks sellepärast, et sa pead varastama.
Dumaj?
Dumaj?
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
joostes hakkab juu soe(?)
Markus- Staabiveebel
- Postituste arv : 309
Punkte : 5878
Liitumis kuupäev : 13/10/2009
Vanus : 31
Asukoht : Uuemõisa
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
No mis vahet seal on? On see pealkiri mis on, nagunii eriti kedagi see ei koti peale sinu.
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Täitsa sobiv pealkiri on tegelt. Ei näe põhjust virisemiseks.
hallfighter- Vanemveebel
- Postituste arv : 294
Punkte : 5976
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Ja ma arvatavasti tulemas.
hallfighter- Vanemveebel
- Postituste arv : 294
Punkte : 5976
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Ma olen ka arvatavasti tulemas
The One- Vanemveebel
- Postituste arv : 258
Punkte : 5938
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Kristeri kohta ka midagi öelda oskad?
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
ei veel aga küsin homme
The One- Vanemveebel
- Postituste arv : 258
Punkte : 5938
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Olen tulemas!
Rasmus- Nooremseersant
- Postituste arv : 38
Punkte : 5594
Liitumis kuupäev : 30/09/2009
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Ilma ennustuse järgi tuleb pühapäeval sajune ilm ja kuskil +7 sooja, et Tõnu vist siis ei tule http://www.foreca.com/Estonia/Haapsalu?details=20091025
Külaline- Külaline
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
Ja ilm.ee ennustas siis päevaks 7 - 10 kraadi sooja ning 4 m/s lõunatuult.
Pilvisus ja kerge saju.
Pilvisus ja kerge saju.
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6580
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Re: Võistlus "Külm Jooks" 25.10.2009
ääh see jama ju Oleks äike siis oleks hää
hallfighter- Vanemveebel
- Postituste arv : 294
Punkte : 5976
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 29
Asukoht : Haapsalu
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» op. "Viimane kindlus" ??.03.2010
» op. "Tuisk" 09.01.2010
» Mis alafoorum on "Varustus"?
» 25.03.2010 op"Sula"
» 27.10 op."Sügistorm"
» op. "Tuisk" 09.01.2010
» Mis alafoorum on "Varustus"?
» 25.03.2010 op"Sula"
» 27.10 op."Sügistorm"
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele