!!!Reeglid lahinguteks!!!
!!!Reeglid lahinguteks!!!
PÕHIREEGLID
1. Kõik osalejad peavad kandma kaitseprille!
2. Kõikide vigastuste eest vastutab mängija ise, seega on soovitatav kanda pikkade varrukatega särke, jakke ning pikki pükse ning lisaks ka kaitsmeid!
3. Kui vaenlasel on näha näiteks terve keha, siis üritame mitte pähe tulistada, aga kui ta ainult pea välja pistab, ei ole midagi teha. Pea pihta tabamus loeb!
4. Kui pihta saad tõstad käe ja ütled kõva ning selge häälega "Surnud", "Pihtas" või midagi taolist, et teine ikka aru saaks ning lõpetaks sinu pihta tulistamise!
5. Teistele mängukaaslastele füüsislist vastuhakku ei tohi esitada!
Täpsemalt
Ilmsete alkoholi tunnustega ja ebaadekvaatse käitumisega isikud kõrvaldatakse mängult.
Relvad ja piirangud
Kõik mängust osavõtjad kasutavad mängudes AINULT Airsoft relvi.
Relvade piirangud välitingimustes
* AEG kuni 130m/s +/- 5 m/s
* Kuulipilduja kuni150m/s +/- 5 m/s
* (kohustuslik kanda teist relva lähivõitluseks, laske keelu ala alates 10 m)
Snaiper kuni 170m/s +/- 5 m/s
* (kohustatud kanda teist relva lähivõitluseks, laske keelu ala alates 15 m)
Poolautomaat snaipritel max. 150m/s
(täisautomaat tuli keelatud ja kohustus kanda teist relva lähivõitluseks, laske
keelu ala 15 m, ).
* Mõõtmisel lubatud kuni +5m/s kõikumine.
* Üle 170 m/s + 5 m/s ei ole lubatud kasutada
Kontakti reeglid snaiprile ja KP'le:
Snaiper ja KP EI tulista pähe kui on võimalik sihtida teistesse kehaosadesse
(ehk kaelast allpoole). Relvad upgradega
120 - 150m/s 0,2g kuuliga (poolautomaat snaiper, KP) kohustatud võtma kasutusele
backup-relva (millel upgrade kuni 120m/s)
kui vaenlane on lähemal kui ca. 15 meetrit. Relvad upgradega 150 - 170m/s 0,2g
kuuliga (snaiper) kohustatud võtma kasutusele
backup-relva (millel upgrade kuni 120m/s) kui vaenlane on lähemal kui ca. 20 meetrit.
Piirangud sisetingimustes , ruumides ,
hoonetes Piirangud siseruumides on vajalikud kuna distantsid on väga lühikesed ,
vältimaks vigastusi. Piirangud kehtivad
majas sees laskmiseks. Majast välja laskmisel kehtivad üldreeglid.
-AEG kuni120m/s + 5 m/s Üle 120 m/s relvad on
siseruumides keelatud , vältimaks vigastusi
Silmade kaitse
Kõik osalejad PEAVAD kandma silmakaitsmeid! Soovitavalt peaksid kõik mängijad
igal siseruumide mängul kandma kogu nägu
katvaid maske.
* Prille või maski tohib eemaldada ainult selleks ettenähtud turvatsoonis.
* Kandke pikkade varrukatega särke, pikki pükse ja kindaid. See väldib
suuremaid vigastusi
Nende reeglite rikkumisel vastutab mängija ise saadud kehaliste vigastuse eest.
Soovituslikult:
Kui te soovite oma maski puhastada hägususe või mõne muu taolise probleemi kõrvaldamiseks,
omal vastutusel , kükitage
või heitke maha nägu nii maa lähedal kui võimalik ja puhastage oma kaitseprillid kiiresti.
Eelnevalt kontrollige
ümbruskonda, et te ei jääks aktiivsesse lahingu tsooni. Prille võib kontrollida lastes 1m
kauguselt vastu klaasi
120 m/s laskva relvaga.
Mängus suremine
*Kui teid tabab Airsofti kuul, olete pihta saanud ja mängu mõttes "tapetud". See tähendab,
et olete mängust väljas
30 sekundit(mängu tuleb mängija ausus). Iga kord, kui olete mängu jooksul pihta saanud,
peate kõva ja selge häälega
hüüdma "PIHTAS", "SURNUD" või midagi mis on arusaadav teistele mängijatele et olete nn."surnud"!
ja seejärel 30 sekundiks
hoidma relva pea kohal. Pidage meeles, et käed ja relv tuleb õhus hoida, et teid ei peetaks
ekslikult mängijaks, kes on veel mängus.
*Tabamused teie relva pihta teid ei tapa.
Mängija, kes tekitab probleeme end pidevalt mängust välja hüüdes, tuleks mängust eemaldada.
Näiteks: "Sain pihta ,
ah , ei saanud pihta, mängin edasi"
*Samuti võiks soovitavalt kõrvaldada mängija kes ei aktsepteeri korduvalt pihtasaamisi.
*Kui isik väidab pidevalt, et on tabanud erinevaid isikuid , kuid tegelikult tabamusi ei ole.
Korduval tegevusel
eemaldada isik mängult
*Oma meeskonna kaaslaste vahel tulistamine ja tabamine võrdsustatakse suremisega.
*Üheaegsel laskmisel ja tabamisel, kui ei ole tajutavalt pikka ajalist vahet, on mõlemad
isikud surnud
*Kui tapetu kukub maha võib teda kasutada barrikaadina lühiajaliselt.
*Kui suudetakse vastasele piisavalt lähedale minna ja teda puudutada relva või käega ,
öeldes: "Surnud", tuleb
puudutatul seda aktsepteerida ja muutuda surnuks. Surnu võib nõuda airsofti relva puhul
kontroll lasku.
Soovituslikult: Kui mängite kogenud mängijatega võib vastasele ootamatult ligi hiilides ,
2- 3 m pealt , suunates
relva temale, öelda "Surnud".
-Kui te ei soovi, et teie pihta tulistatakse
ka peale seda, kui olete end mängust välja hüüdnud, tuleb meeles pidada järgmist:
1. VALJUHÄÄLSELT hüüdke "MÄNGUST VÄLJAS!"
2. Tõuske koheselt püsti (kui te juba püsti ei olnud) ja hoidke oma relva kahe käega pea kohal
3. Alustage liikumist vastava kindlaksmääratud turvatsooni suunas ASAP (as soon as possible -
niipea kui võimalik).
!!kui sa oled kellegi ära tapnud ja ta jääb 30sekundiks "surema", ei tohi jääda teda kämpama vaid
pead minema oma mänguga edasi
Turvanõuded
*Täpsuslaskmises ja mängudes osavõtjatel peavad kindlasti olema kõigil kaitseprillid. Pöörata
tähelepanu ka
mitte mängus osalevatele isikutele;
*Ära kunagi lase kõrvalisi inimest ega looma;
*Ära kunagi vaata torust sisse hoolimata sellest, et sa tead, mis kuulid on relvas. Kui BB kuul tabab
silma võib halvimal juhul jääda pimedaks;
*Hooletu päästikule vajutamine võib põhjustada õnnetusi, ära kunagi aseta näppu päästikule, kui sa ei
ole eemaldanud torukaitset ja ei ole laskevalmis;
*Transportides relva kontrolli relv ning aseta see relvakotti või karpi. Relv säilib kõige
paremini oma relvakarbis
või relva transportimiseks ettenähtud relvakotis;
*Pea meeles, et relva võib jääda kuul peale salve eemaldamist. Eemaldades salv tee paar proovilasku
ohutussuunas;
*Ära hoia sõrme päästikul. See on ohtlik;
*Relv on valmistatud valmistajatehase poolt kokkupandud. Relva ehituse muutmine võib lõhkuda relva;
*Avalikes kohtades SoftAir relvade väljavõtmine ja kasutamine ei ole soovitatav.
Paugukad - nede kasutamises ja olemas olust lepitakse kokku enne mängu algust.
*Kui oled juba pauguka nööri / sütiku põlema pannud, tuleb kohe visata. Iseenesest elementaarne asi,
aga lahingärevuses võid jääda sobivat viskemomenti ootama ja paugukas võib käes plahvatada.
*Ära viska kellelegi pihta. Paugukas võib riiete külge takerduda. Kui neid lihtsaid reegleid järgida,
et tohiks õnnetusi tekkida.
*Ruumides : Väiksemates ruumides (raadius 3m ) sisse visates on sees olijad surnud.
*Mängija võib kasutada ühe elu jooksul nelja granaati , kui mängujuht ei reguleeri teisiti.
*Suitsugranaate kinnistes ruumides, kus on ees aknad ja uksed, ei tohi kasutada.
*Kõrvalist bürotehnikat suitsu tegemiseks ei tohi kasutada. N: tulekustuteid.
*Paugukate suurused:
Ruumides: väikesed tööstuslikud uusaasta paugukad
Väljas: võib kasutada suuremaid ja/või armee kasutusega
Põhjendus: Ruumides on kaja efekt suurem ja suured paugukad võivad kahjustada ruumides
olevate isikute kuulmist.
Arstid
*Igast rühmast valitakse üks liige arstiks kellel on võime üks kord või korduvalt mängu
jooksul iga
mängijat "ellu äratada", mille tagajärjel on mängijal õigus mängu naasta ilma et peaks
ootama 30 sekundit.
*Kui kasutate oma Airsoft mänge mängides arste, tuleb meeles pidada, et peale pihta saamist
tuleb samas kohas,
kus teid "tapeti" lamama jääda. Arst peab teieni jõudma ja teid puudutama, et teid
"ellu äratada". Kui seisate
ohtlikus kohas nagu vesi, klaasikillud jne., on teil enda vigastamise või ohtu seadmise
vältimiseks lubatud pikali
heita selle koha lähedal, kus teid tulistati.
!!!
PEA PIHTA EI TULISTA!!
Mõnes mängus ei arvesta mängus tabamusi pea pihta, et mitte soodustada üksteise pea pihta tulistamist.
1. Kõik osalejad peavad kandma kaitseprille!
2. Kõikide vigastuste eest vastutab mängija ise, seega on soovitatav kanda pikkade varrukatega särke, jakke ning pikki pükse ning lisaks ka kaitsmeid!
3. Kui vaenlasel on näha näiteks terve keha, siis üritame mitte pähe tulistada, aga kui ta ainult pea välja pistab, ei ole midagi teha. Pea pihta tabamus loeb!
4. Kui pihta saad tõstad käe ja ütled kõva ning selge häälega "Surnud", "Pihtas" või midagi taolist, et teine ikka aru saaks ning lõpetaks sinu pihta tulistamise!
5. Teistele mängukaaslastele füüsislist vastuhakku ei tohi esitada!
Täpsemalt
Ilmsete alkoholi tunnustega ja ebaadekvaatse käitumisega isikud kõrvaldatakse mängult.
Relvad ja piirangud
Kõik mängust osavõtjad kasutavad mängudes AINULT Airsoft relvi.
Relvade piirangud välitingimustes
* AEG kuni 130m/s +/- 5 m/s
* Kuulipilduja kuni150m/s +/- 5 m/s
* (kohustuslik kanda teist relva lähivõitluseks, laske keelu ala alates 10 m)
Snaiper kuni 170m/s +/- 5 m/s
* (kohustatud kanda teist relva lähivõitluseks, laske keelu ala alates 15 m)
Poolautomaat snaipritel max. 150m/s
(täisautomaat tuli keelatud ja kohustus kanda teist relva lähivõitluseks, laske
keelu ala 15 m, ).
* Mõõtmisel lubatud kuni +5m/s kõikumine.
* Üle 170 m/s + 5 m/s ei ole lubatud kasutada
Kontakti reeglid snaiprile ja KP'le:
Snaiper ja KP EI tulista pähe kui on võimalik sihtida teistesse kehaosadesse
(ehk kaelast allpoole). Relvad upgradega
120 - 150m/s 0,2g kuuliga (poolautomaat snaiper, KP) kohustatud võtma kasutusele
backup-relva (millel upgrade kuni 120m/s)
kui vaenlane on lähemal kui ca. 15 meetrit. Relvad upgradega 150 - 170m/s 0,2g
kuuliga (snaiper) kohustatud võtma kasutusele
backup-relva (millel upgrade kuni 120m/s) kui vaenlane on lähemal kui ca. 20 meetrit.
Piirangud sisetingimustes , ruumides ,
hoonetes Piirangud siseruumides on vajalikud kuna distantsid on väga lühikesed ,
vältimaks vigastusi. Piirangud kehtivad
majas sees laskmiseks. Majast välja laskmisel kehtivad üldreeglid.
-AEG kuni120m/s + 5 m/s Üle 120 m/s relvad on
siseruumides keelatud , vältimaks vigastusi
Silmade kaitse
Kõik osalejad PEAVAD kandma silmakaitsmeid! Soovitavalt peaksid kõik mängijad
igal siseruumide mängul kandma kogu nägu
katvaid maske.
* Prille või maski tohib eemaldada ainult selleks ettenähtud turvatsoonis.
* Kandke pikkade varrukatega särke, pikki pükse ja kindaid. See väldib
suuremaid vigastusi
Nende reeglite rikkumisel vastutab mängija ise saadud kehaliste vigastuse eest.
Soovituslikult:
Kui te soovite oma maski puhastada hägususe või mõne muu taolise probleemi kõrvaldamiseks,
omal vastutusel , kükitage
või heitke maha nägu nii maa lähedal kui võimalik ja puhastage oma kaitseprillid kiiresti.
Eelnevalt kontrollige
ümbruskonda, et te ei jääks aktiivsesse lahingu tsooni. Prille võib kontrollida lastes 1m
kauguselt vastu klaasi
120 m/s laskva relvaga.
Mängus suremine
*Kui teid tabab Airsofti kuul, olete pihta saanud ja mängu mõttes "tapetud". See tähendab,
et olete mängust väljas
30 sekundit(mängu tuleb mängija ausus). Iga kord, kui olete mängu jooksul pihta saanud,
peate kõva ja selge häälega
hüüdma "PIHTAS", "SURNUD" või midagi mis on arusaadav teistele mängijatele et olete nn."surnud"!
ja seejärel 30 sekundiks
hoidma relva pea kohal. Pidage meeles, et käed ja relv tuleb õhus hoida, et teid ei peetaks
ekslikult mängijaks, kes on veel mängus.
*Tabamused teie relva pihta teid ei tapa.
Mängija, kes tekitab probleeme end pidevalt mängust välja hüüdes, tuleks mängust eemaldada.
Näiteks: "Sain pihta ,
ah , ei saanud pihta, mängin edasi"
*Samuti võiks soovitavalt kõrvaldada mängija kes ei aktsepteeri korduvalt pihtasaamisi.
*Kui isik väidab pidevalt, et on tabanud erinevaid isikuid , kuid tegelikult tabamusi ei ole.
Korduval tegevusel
eemaldada isik mängult
*Oma meeskonna kaaslaste vahel tulistamine ja tabamine võrdsustatakse suremisega.
*Üheaegsel laskmisel ja tabamisel, kui ei ole tajutavalt pikka ajalist vahet, on mõlemad
isikud surnud
*Kui tapetu kukub maha võib teda kasutada barrikaadina lühiajaliselt.
*Kui suudetakse vastasele piisavalt lähedale minna ja teda puudutada relva või käega ,
öeldes: "Surnud", tuleb
puudutatul seda aktsepteerida ja muutuda surnuks. Surnu võib nõuda airsofti relva puhul
kontroll lasku.
Soovituslikult: Kui mängite kogenud mängijatega võib vastasele ootamatult ligi hiilides ,
2- 3 m pealt , suunates
relva temale, öelda "Surnud".
-Kui te ei soovi, et teie pihta tulistatakse
ka peale seda, kui olete end mängust välja hüüdnud, tuleb meeles pidada järgmist:
1. VALJUHÄÄLSELT hüüdke "MÄNGUST VÄLJAS!"
2. Tõuske koheselt püsti (kui te juba püsti ei olnud) ja hoidke oma relva kahe käega pea kohal
3. Alustage liikumist vastava kindlaksmääratud turvatsooni suunas ASAP (as soon as possible -
niipea kui võimalik).
!!kui sa oled kellegi ära tapnud ja ta jääb 30sekundiks "surema", ei tohi jääda teda kämpama vaid
pead minema oma mänguga edasi
Turvanõuded
*Täpsuslaskmises ja mängudes osavõtjatel peavad kindlasti olema kõigil kaitseprillid. Pöörata
tähelepanu ka
mitte mängus osalevatele isikutele;
*Ära kunagi lase kõrvalisi inimest ega looma;
*Ära kunagi vaata torust sisse hoolimata sellest, et sa tead, mis kuulid on relvas. Kui BB kuul tabab
silma võib halvimal juhul jääda pimedaks;
*Hooletu päästikule vajutamine võib põhjustada õnnetusi, ära kunagi aseta näppu päästikule, kui sa ei
ole eemaldanud torukaitset ja ei ole laskevalmis;
*Transportides relva kontrolli relv ning aseta see relvakotti või karpi. Relv säilib kõige
paremini oma relvakarbis
või relva transportimiseks ettenähtud relvakotis;
*Pea meeles, et relva võib jääda kuul peale salve eemaldamist. Eemaldades salv tee paar proovilasku
ohutussuunas;
*Ära hoia sõrme päästikul. See on ohtlik;
*Relv on valmistatud valmistajatehase poolt kokkupandud. Relva ehituse muutmine võib lõhkuda relva;
*Avalikes kohtades SoftAir relvade väljavõtmine ja kasutamine ei ole soovitatav.
Paugukad - nede kasutamises ja olemas olust lepitakse kokku enne mängu algust.
*Kui oled juba pauguka nööri / sütiku põlema pannud, tuleb kohe visata. Iseenesest elementaarne asi,
aga lahingärevuses võid jääda sobivat viskemomenti ootama ja paugukas võib käes plahvatada.
*Ära viska kellelegi pihta. Paugukas võib riiete külge takerduda. Kui neid lihtsaid reegleid järgida,
et tohiks õnnetusi tekkida.
*Ruumides : Väiksemates ruumides (raadius 3m ) sisse visates on sees olijad surnud.
*Mängija võib kasutada ühe elu jooksul nelja granaati , kui mängujuht ei reguleeri teisiti.
*Suitsugranaate kinnistes ruumides, kus on ees aknad ja uksed, ei tohi kasutada.
*Kõrvalist bürotehnikat suitsu tegemiseks ei tohi kasutada. N: tulekustuteid.
*Paugukate suurused:
Ruumides: väikesed tööstuslikud uusaasta paugukad
Väljas: võib kasutada suuremaid ja/või armee kasutusega
Põhjendus: Ruumides on kaja efekt suurem ja suured paugukad võivad kahjustada ruumides
olevate isikute kuulmist.
Arstid
*Igast rühmast valitakse üks liige arstiks kellel on võime üks kord või korduvalt mängu
jooksul iga
mängijat "ellu äratada", mille tagajärjel on mängijal õigus mängu naasta ilma et peaks
ootama 30 sekundit.
*Kui kasutate oma Airsoft mänge mängides arste, tuleb meeles pidada, et peale pihta saamist
tuleb samas kohas,
kus teid "tapeti" lamama jääda. Arst peab teieni jõudma ja teid puudutama, et teid
"ellu äratada". Kui seisate
ohtlikus kohas nagu vesi, klaasikillud jne., on teil enda vigastamise või ohtu seadmise
vältimiseks lubatud pikali
heita selle koha lähedal, kus teid tulistati.
!!!
PEA PIHTA EI TULISTA!!
Mõnes mängus ei arvesta mängus tabamusi pea pihta, et mitte soodustada üksteise pea pihta tulistamist.
Admin- Kapten
- Postituste arv : 629
Punkte : 6581
Liitumis kuupäev : 17/06/2009
Vanus : 30
Asukoht : Haapsalu
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele